جک های بامزه
 
زنگ تفریح

خدا جون دوست دارم

 
 

جک های بامزه
ارسال شده در دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:, - 17:6

 ترکه می خوره زمین، برای اینکه ضایع نشه تا خونه سینه خیز میره

 ××××××××××××××××××××××××××

 در ..... به مناسبت میلاد حضرت علی هر كس اسمش میلاد بوده بهش جایزه میدن

 ××××××××××××××××××××××××××

 

ترکه یه دختر خوشگل رو توی اتوبوس می بینه.ازش می پرسه: ببخشین خانوم...

دوست دختر که می گن ، شمائین

 

 ××××××××××××××××××××××××××

یه روز یه تركه میره بالای پل عابر پیاده و داد میزنه: حالا من خر، من نفهم،

آخه شما اینجا رودخونه می‌بینید كه اومدین

روش پل زدین؟ 

 

 ××××××××××××××××××××××××××

از ترکه می پرسن: شجاع ترین انسان روی زمین کیه؟ترکه میگه: امام جمعه قزوین

 ××××××××××××××××××××××××××

اگه گفتی تركا به آسانسور چی میگن؟ تاكسی دیواری 

 

 

 ××××××××××××××××××××××××××

 

 

تركه میره ماه عسل برمیگرده زنش بهش میگه چرا منو نبردی میگه خواب بودی دلم نیومد بیدارت كنم 

 

 ××××××××××××××××××××××××××

پارسه سوار تاكسي بوده … بعد از مدتي يكي پياده ميشه و درو محكم ميبنده …راننده که ترک هم بوده ميگه

:توله سگ بي شعور … يه كمي جلوتر يه نفر ديگه پياده ميشه و باز در و محكم مي بنده و بازم راننده ميگه :

توله سگ بي شعور … خلاصه نوبت به پارسه ميرسه و پارسه هم با دقت در و آهسته مي بنده مي بينه راننده

داره نگاش مي كنه به راننده مي گه :چيه … توله سگ باشعور نديدي 

 

 ×××××××××××××××××××××××××× 

 

 

غضنفر به دختره ميگه بوس ميدي؟ ميگه نه! غضنفر ميگه به جهنم بخاطر خودت گفتم من «

 خودم زن دارم  

 

 ××××××××××××××××××××××××××

به غضنفر يه ماشين مي دن که فرمونش سمت راست بوده بعد يه مدت ازش مي پرسن « 

 

چطوره؟ ميگه خوبه ، فقط هر وقت تف مي کنم ميفته روي زنم

 ××××××××××××××××××××××××××

لره با ترکه شطرنج بازی می کنن آخرش شاه دق می کنه Rolling Pin

 ××××××××××××××××××××××××××

به غضنفر میگن از اینکه همسرت را عزیزم خطاب میکنی چه احساسی داری ؟؟


میگه احساس گناه !!!!!!!!! میگن چرا ؟ میگه آخه اسمش یادم نیست 

 

 

  ××××××××××××××××××××××××××

غضنفر توی یه مانور از هواپیما با چتر میپره پایین چترش باز نمیشه 


میگه خب خدا رو شکر که این فقط یه مانوره 

 

 ××××××××××××××××××××××××××

 

غضنفر عینک آفتابی میزنه میره بیرون خواهرشو میبینه میزنه زیره گوشش.. میگه: اینوقت شب بیرون 


چیکار میکنی؟! خواهره میگه عینکتو بردر!! عینکو بر میداره دوباره میزنه زیره گوشش میگه از دیشب تا 


حالا اینجا چه غلطی میکنی؟؟

 

 ××××××××××××××××××××××××××

 

 

 

 خوب بچه ها برای امروز بسه انشاالله فردا میام بازم میزارم

بای بای

نظر یادتون نره



نويسنده سمانه